شرکت موپیکو پس از بیش از ۵ سال انتقال دانش فنی و همکاری‌های تکنولوژیک با شرکتهای معتبر بین المللی و بازیگران اصلی صنعت فرآورده های نفتی و تامین کنندگان صاحب‌نام مواد اولیه، با بهره گیری از توان تخصصی و نیروهای با تجربه و دانش آموخته بومی در کنار برندهای خارجی تحت لیسانس بر آن شد تا با مجموعه ای از برند های تحت مالکیت خود به بازار این صنعت ورود کند.

از همین رو با توجه به سرمایه گذاری های جدید و به ویژه تاسیس کارخانه و خطوط تولید انحصاری، این شرکت بر آن شد تا با معرفی برند «سیزن لوب» دانش و تکنولوژی به دست آمده را به چرخه تولید کشور بیافزاید.

سیزن لوب با نگاهی روزآمد به تکنولوژی های نوین و توان افزایی مداوم، علاوه بر تولید یک محصول قابل اطمینان، خود را مسئول اعتماد مشتریان می داند و تلاش دارد با حفظ و استمرار کیفیت محصولات  خود و نیز احترام به حقوق مصرف کنندگان این مسئولیت را به بهترین نحو به انجام برساند.

سیزن لوب در کشوری با منابع عظیم نفتی و سابقه ای افزون بر یک قرن در این صنعت، با افتخار خود را «ایرانی» می نامد و در اولین قدم، بازارهای منطقه‌ای و بین المللی را هدف گذاری کرده است و پیش از ورود به بازار ایران، ورود خود را به بازارهای منطقه‌ای تثبیت کرده است.

سیزن لوب در سر فصل استراتژی برند و کسب و کار، مسئولیت محافظت از سرمایه خانواده ایرانی را هدف گذاری کرده است و خود را برای رسیدن به این مقصد متعهد می‌داند.

سیزن لوب علاوه بر رفع نیازهای جاری جامعه مخاطب خود و امنیت خاطر ایشان در فرآیند بهره برداری از خودرو، تلاش دارد از مسیرهای مختلف و به ویژه دانش افزایی خود، جامعه صنفی و جامعه مصرف کننده به این مقصد دست یابد.